PTT 2017 personel memur alımı başladı...
DİYANET HABER- Bakan Arslan 7 Şubat\'ta PTT\'ye 2 bin 500 personel alınacağını açıklamıştı. PTT sözleşmeli personel alımı ilanı yayınlamasının ardından başvuru tarihleri belli oldu.
Dini Haberler Grup sayfamıza katılmak için >>> TIKLAYINIZ
PTT personel memur alımı başladı. Devlet Personel Başkanlığı'nın resmi internet sitesi üzerinden ilan yayınlayan PTT, Gişe ve Büro Görevlisi ile Dağıtıcı unvanlı “İdari Hizmet Sözleşmeli Personel” alacağını açıkladı. Peki PTT personel alım başvurusu ne zaman olacak? İşte tüm şartlar ve detaylar
PTT Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvuru şartları
1) Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvurabilmek için en az dört yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarının veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtiçi ve yurtdışındaki okulların Ek-1 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.
2) Yurtiçinde ve yurtdışında devamlı görev yapmasına engel olabilecek beden veya akıl hastalığı bulunmadığını resmi sağlık kurulu raporu ile belgelemek.
3) KPSS P3 puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.
PTT dağıtıcı pozisyonlarına başvuru şartları
1) İki yıllık eğitim veren yüksekokulların veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtiçi ve yurtdışındaki okulların Ek-2 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.
2) Son başvuru tarihi itibariyle en az B sınıfı sürücü belgesi ile A2 sınıfı sürücü belgesine sahip olmak. ( B ve A2 Sürücü Belgesine veya Motorlu Taşıt Sürücü Sertifikasına son başvuru tarihi olan 18.02.2017 tarihi itibariyle sahip olmak.)
NOT: Adaylar, mülakattan önce B ve A2 sınıfı sürücü belgesi yetkisi çerçevesinde kullanacakları araçlarla uygulamaya tabi tutulacaktır.
3) Her türlü iklim ve yolculuk koşullarında posta dağıtım işlerini yaya şekilde yapabilecek derecede sağlıklı, erkeklerde en az 168 cm., bayanlarda en az 160 cm. boyunda olduğunu, kilo ile boy arasındaki farkın 15’ten fazla olmadığını sağlık kurulu raporu ile belgelemek,
4) KPSS P93 puan türünden en az 60 (altmış) puan almış olmak.
PTT PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI
Başvuru tarihi ve yeri: Başvurular, 13-18 Şubat 2017 tarihleri arasında Şirketimizin www.ptt.gov.tr ve http://ik.ptt.gov.tr internet adreslerinden yapılacaktır.
PTT NEDİR?
Ptt, Posta ve Telgraf Teşkilatı kelimelerinin baş harflerinden oluşan bir kısaltmadır. Ptt; 23 Ekim 1840 tarihinde kurulmuş Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına posta, banka ve lojistik alanlarında hizmet sunan bir kurumdur. Ptt, 2013 yılı Mayıs ayında TBMM'de kabul edilen tasarı ile Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi (Ptt AŞ) haline gelmiştir. Ptt Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlığına bağlıdır. Ptt'nin bir üst kuruluşu "Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı" dır. Genel müdürü "Osman Tural" dır. Ptt genel merkezi "Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No 2 Ulus/Ankara" adresinde
BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Grup sayfamıza katılmak için >>> TIKLAYINIZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN
Yorum Yazın